Bowels in or bowels out?
That would require me to be sociable.
� � � � � �

"It's nice when someone sees us, Hannibal. Or, has the ability to see us. It requires trust; trust is difficult for you."



Have the lambs stopped screaming?



years old


supersmashthestatebros:

okay, I lied. I don’t have my license to kill, but I do have my learner’s permit. as soon as my mom gets here, you’re toast.

feelthefearanddoitanyway-x:

This is your Sunday evening reminder that you can handle whatever this week throws at you. Even if school, work or general life isn’t okay, you’ll get through it because you are damn strong and amazing.

cielplease:

daintyvillain:

friendlyaxolotl:

comic about how I’ve been feeling recently

If any of my followers are feeling like this, message me. We can talk :)

hello friends this is a symptom of depression.

(Source: axolottl)

posted 1 day ago

guy:

THE REACTION FACES ARE WHAT I LIVE FOR

buttonsnbobbin:

glameoweatsyourface:

souperball:

Then finish it, cuz i’m with you til the end of the line. 

That’s the most accurate Captain America cosplay I’ve ever seen.

oh my dog

posted 1 day ago

#this

pussymakedarules:

this is actually really cute 

(Source: ryanhatesthis)

posted 1 day ago

foxzes:

fakethistoyourgrave:

What’s the word for horny but not in a sexual way like I’m horny for Halloween but I don’t wanna fuck a pumpkin you feel

do u mean excited

shannnfayyy:

I HAVE A COOL TAIL WOAH

(Source: gangsterpikachu)

skylarduquette:

"no" is too serious

"nope" is too casual

"nah" is just right

"Did you kill this man?" "Nah"

(Source: memespice)

posted 1 day ago

shouldnt:

We’ve officially reached that annoying time of year where it’s sweater weather in the morning, but by midday you die from a heatstroke.

posted 1 day ago

via:geothebio source:shouldnt

©2012–2014